Social Icons

Thursday, November 28, 2013

Salam Jumaat

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah masih diberi peluang untuk menghirup udara yang segar dan meneruskan tugasan sebagai khalifah Allah, semoga dapat memberi manfaat........kerana setiap makhluk Allah tidak dilahirkan sia2.


Alhamdulillah banyak kata hikmat dan nasihat yang dapat di ambil dr fb, jika dulu kusangkakan fb hanya untuk suka2 tp kini bila dah ada fb sendiri banyak manfaatnya...dibawah adalah ini adalah antara yang menarik perhatian adda...:-)


Segala masalah kembalilah kepada Allah, semoga Allah memudahlan urusan kita, ameen....

Bersangka baik dan redha dengan ketentuan Ilahi setelah kita berusaha tp masih belum berjaya kerana Allah tahu yang terbaik untuk kita.....

Adda pernah melalui saat ini, pernah sedih kerana apa yang dicita x kunjung tiba tapi Allah beri yang lagi baik malah yang terbaik...... :-))


Mensyukuri nikmat mu ya Allah......


Memberi ingatan tentang tujuan dan matlamat hidup ini.....menuju syurga Mu ya Allah tapi layakkah aku....?

Sekian dulu utk perkongsian ini....




No comments:

 

Disclaimer

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Janji Kami

Kami komited untuk menyediakan kualiti perkhidmatan dan khidmat lepas jualan yang terbaik. Setiap tempahan akan sampai di tangan anda dalam tempoh 7 hari masa bekerja selewatnya.(term & con)

Total Pageviews

Dikuasakan

Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my