Social Icons

Saturday, November 9, 2013

Backdrop Dan Banner for Graduation day

Backdrop dan Banner

Assalamualaikum w.b.t....

Hari ini adda ingin kongsikan ttg Back Drop banner yang kami hasilkan sempena Majlis Graduasi dan Konsert Taska dan Tadika Delima bestari yang berlangsung pada 7 Nov di Austin Golf Resort....

 Back drop 10 x 6' sebelum penyerahan... Final checking....

Banner 3 x 6' akan dipasang di Tadika sebelum konsert untuk hebahan...

Anak kami yg bongsu Sarah, setakat ini la... He he...:) dari 4 bln lagi telah kami hantar  ke Taska ini dan akan turut menyertai konsert utk 2~3 tahun.


Sarah dan kawan2 dari Taska Delima Bestari present show sbg JDT pom pom girl. Luaskan kuasa mu....si cilik yang comel-comel..:)
Kecil2 lagi dh berani naik pentas.  

Alhamdulillah majlis berjalan lancar dan ceria...:)
Antara persembahan dari student Tadika Delima Bestari yang mmg happening dan superb....dapat menyungkil bakat2 kecil..:)

Semoga Taska dan Tadika Delima Bestari semakin maju dan berjaya....


No comments:

 

Disclaimer

Penulisan di blog ini adalah pendapat peribadi penulis. Dilarang menyalin tanpa kebenaran penulis melainkan untuk penyebaran ilmu yang bermanfaat.

Janji Kami

Kami komited untuk menyediakan kualiti perkhidmatan dan khidmat lepas jualan yang terbaik. Setiap tempahan akan sampai di tangan anda dalam tempoh 7 hari masa bekerja selewatnya.(term & con)

Total Pageviews

Dikuasakan

Zulfae Solution. Dapatkan blog dan FB page anda pada harga yang sukar dipercayai di zulfa.com.my atau di FB Page kami: fb.com/zulfa.com.my